Acasa > > Identitate de corporatie | Urmariti-ne si pe: | ![]() |
![]() |
![]() |
Infoline IMOCREDIT IFN SA |
---|
+4 0264 595 675 |
Indici de referinta | |
---|---|
IRCC | 1.88 |
ROBOR 3M | 1.55 |
ROBOR 6M | 1.63 |
EURIBOR 3M | -0.540 |
EURIBOR 6M | -0.517 |
Brandul este o intruchipare a informatiilor definitorii pentru o companie sau pentru produsele si serviciile acesteia. Altfel spus, brandul serveste drept liant intre asteptarile publicului larg fata de un anumit set de produse si servicii si capacitatea ofertantului de a satisface acele asteptari. Ca atare, un brand de succes incumba mesaje, imagini si simboluri transpuse in valori implicite pentru clienti, relevand inclusiv personalitatea companiei detinatoare a brandului.
Pentru Grupul Financiar IMOFINANCE brandul reprezinta transpunerea intr-o forma memorabila pentru clienti a impresiilor pozitive pe care acestia si le formeaza ca urmare a interactiunii cu organizatia.
Aceasta arhitectura de brand permite Grupului Financiar IMOFINANCE incetatenirea in randul publicului larg a unei imagini de corporatie asociate cu grija deosebita fata de clienti si profesionalismul de inalta clasa.
Semnificatia denumirii “IMOFINANCE” rezida in principiul de business care guverneaza intreaga activitate a grupului, acela al asocierii intr-un mod inedit a ofertelor de investitii imobiliare (IMO) cu solutii de creditare / finantare atractive (FINANCE).
Aceasta combinatie confera denumirii grupului o rezonanta aparte, asociata cu stabilitatea, seriozitatea si profesionalismul echipei care vegheaza la transpunerea in fapte a misiunii organizatiei.
Notiunea de grup intregeste semnificatia denumirii organizatiei, facand trimitere la faptul ca aceasta functioneaza ca o umbrela pentru mai multe societati lucrative care, prin ofertele diverse ce le promoveaza pe piata, confera o adresabilitate deosebita produselor si serviciilor IMO.
Societatile membre ale Grupului Financiar IMOFINANCE sunt urmatoarele: IMOFINANCE SA(societate care coordoneaza strategic activitatile grupului); IMOCREDIT IFN SA (societate de creditare ipotecara, microcreditare si leasing); IMOINVEST SA (societate de dezvoltari imobiliare).
Logo-ul, cunoscut si sub denumirea de "semnatura grafica" este primul contact cu brand-ul Grupului Financiar IMOFINANCE. Acesta reprezinta un acoperis de casa ce sugereaza protectie, Grupul Financiar IMOFINANCE dovedind o grija deosebita fata de investitiile clientilor.
Elementele siglei sunt:
- acoperisul de casa (semnificatii: siguranta, protectie si grija)
- textul IMO (element recurent al identitatii corporative a Grupului Financiar IMOFINANCE)
- linia de demarcatie rosie (element recurent al identitatii corporative a Grupului Financiar IMOFINANCE)
- textul FINANCE (parte din denumirea societatii mama a grupului)
Culorile Grupului Financiar IMOFINANCE sunt rosu si negru, combinatie care formeaza unul dintre cele mai puternice contraste. Mesajul psihologic al culorilor este: rosu - caldura, pasiune, entuziasm si negru - credibilitate, loialitate, autoritate.
Pe langa sigla IMOFINANCE, mai sunt folosite doua variatiuni grafice, asociate celor doua sub-brand-uri ale societatilor membre ale Grupului Financiar IMOFINANCE.